سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هرگز تماشای این مکان های دیدنی کانادا را از دست ندهید

5 مکان دیدنی در کانادا!!!

 

مناظر هیجان انگیز، شهرهای پر جنب و جوش، هتل های عالی و ... کانادا را به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل کرده است . جهانگردی را حتما باید از کانادا آغاز کنید. کانادا به عنوان بزرگترین کشور آمریکای شمالی، سرزمین وسیعی از کوه های باشکوه، سواحل خیره کننده و هتل های خیره کننده است. در حالی که بیشتر جمعیت کانادا از تبار انگلیسی یا فرانسوی هستند، کانادا برای جوامع مختلف فرهنگی معمایی است. او هست. با همکاری دپارتمان گردشگری هتل یار مروری بر 5 مکان دیدنی در کانادا داشته باشید!!!

 

 

 

  دهکده  ویسلر کانادا

دهکده جادویی ویستلر کانادا در دامنه کوه های ویستلر و بلک کامب کانادا واقع شده است .مساحت وسیعی از زمین بین دو کوه، بزرگترین و محبوب ترین پیست اسکی در آمریکای شمالی را ایجاد کرده است.

علاوه بر بزرگترین پیست اسکی کانادا در ویستلر کانادا، روستای Whistler Canada و جاذبه های آن مکان بسیار خوبی برای اقامت در کانادا هستند. وجود امکانات مناسب در این روستای کوچک و همچنین امکان رزرو هتل و اقامت در هتل های زیبا و باکیفیت ویستلر کانادا، این دهکده جادویی علاقه گردشگران و مسافران را بر می انگیزد.

 

مقالات جامع در حوزه جهانگردی را در مجله سفر و گردشگری سفرپیش بخوانید!

 

 

    کلگری، کانادا

بزرگترین شهر آلبرتای کانادا، کلگری در کوهپایه های کانادا است. پس از کشف نفت در اوایل قرن بیستم، کلگری به یکی از بزرگترین مناطق شهری کانادا و مهمترین مرکز اقتصادی کانادا تبدیل شد. از جمله زیبایی های کلگری کانادا می توان به ساختمان ها و معماری جذاب این شهر اشاره کرد.

 

هر ساله مسافران کانادایی به دلیل جشنواره ها، رویدادهای بین المللی، مسابقات، هتل ها، جاذبه ها و گردشگری از کلگری، کانادا دیدن می کنند.

 

بازدید از پل صلح در کلگری کانادا که بر اساس معماری مدرن و با رعایت قوانین حفاظت از طبیعت ساخته شده است برای ثبت عکسی زیبا از سفر به کانادا مناسب است.

 

 

 

اتاوا پایتخت کانادا

 

اتاوا، پایتخت کانادا، در کنار رودخانه اتاوا در کانادا واقع شده است. اتاوا به عنوان پایتخت کانادا، خانه بسیاری از موسسات مالی، تجاری و فدرال کانادا است.

 

 

 

اتاوا کانادا دارای معماری منحصر به فردی است.

 کانال ریدو از قلب اتاوا کانادا می گذرد و جاذبه درخشان اتاوا است. در زمستان، این کانال به بزرگترین پیست اسکیت روی یخ در کانادا تبدیل می شود.

 

اتاوا کانادا مانند دیگر پایتخت های جهان فرصتی برای آشنایی با فرهنگ و مردم یک کشور است. پس با سفر به اتاوا کانادا، رزرو و اقامت در یک هتل مناسب، به کانادا سفر کنید و از سفر به این کشور پهناور و زیبا لذت ببرید.

 

 

    آبشار نیاگارا

آبشار نیاگارا کانادا مجموعه ای متشکل از سه آبشار خیره کننده است که در مرز انتاریو، کانادا و نیویورک، ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

 

 

سمت کانادایی انتاریو آبشار نامیده می شود و بهترین نمایش ها و بیشترین جاذبه ها را ارائه می دهد. بلندترین رستوران ها، مراکز خرید و هتل های کانادا در فضای اطراف آبشار قرار دارند.

 

یکی از بهترین مکان‌ها برای دیدن آبشار نیاگارا در سمت انتاریو پارک ملکه ویکتوریا در کانادا است.

 

اگر بودجه زیادی برای سفر به کانادا دارید، پیشنهاد ویژه هتل یار رزرو هتل در اطراف آبشار نیاگارا است. مزیت اصلی رزرو هتل در اطراف آبشار نیاگارا دیدن نورهای جذاب در سطح آبشار نیاگارا کانادا در شب است.

 

 

    پارک ملی بنف / پارک ملی بنف در کانادا

پارک ملی بانفو که در آلبرتای کانادا واقع شده است، نه تنها اولین پارک ملی کانادا است، بلکه یکی از بزرگترین و مشهورترین پارک های ملی کانادا نیز می باشد.

 

 

مناظر خیره کننده و حیات وحش در پارک هر ساله گردشگران زیادی را در امتداد بزرگراه ترانس کانادا که از پارک می گذرد جذب می کند.

 

پارک ملی بنف در کانادا زیستگاه طیف گسترده ای از حیات وحش از جمله پستاندارانی مانند خرس سیاه، خرس گریزلی، گوزن، گرگ و عقاب است.

 

وجود نمادهای محلی و همچنین امکانات تفریحی مانند هتل ها، امکان دوچرخه سواری و ... پارک ملی بنف در کانادا را به مکانی محبوب برای هر مسافر و گردشگری تبدیل کرده است.

 

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://safarpish.ir

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/MathewMurphy3

https://trove.nla.gov.au/userProfile/user/MathewMurphy3/about

https://www.liceovittorinigorgia.edu.it/ilvittorini/2016/10/31/interessante-e-costruttivo-incontro-sulla-raccolta-differenziata-tra-il-sindaco-e-gli-studenti-al-polivalente-di-lentini/#comment-673135

https://harvard.ltd.education/user/mathewmurphy3/

https://graphql-ra-dev.roboticsacademy.fiu.edu/u/MathewMurphy3

https://blogs.cornell.edu/advancedrevenuemanagement12/2012/03/28/casino-revenue-management/comment-page-69/#comment-189486

https://blog.uvm.edu/bdonaghe/2014/08/14/apps-category/#comment-48929